Інтернет-магазин дитячого, жіночого одягу та взуття, а також товарів для дому
Наші
телефони
Графік
роботи
Пн-Сб 8:30 - 18:00
Неділя - вихідний

Не підійшов товар? Немає приводу засмучуватися!

Ви можете легко повернути або обміняти його на інший у термін до 14 днів з моменту отримання замовлення.

A. Як обміняти товар

  1. Оберіть нову модель, на яку Ви хочете замінити ту, що не підійшла.
  2. Оформіть нове замовлення на обраний товар.
  3. Надішліть товари, які хочете обміняти, за адресою: м.Харків, "Нова Пошта", відділення №3, тел. одержувача 067 800 10 77, одержувач: Більченко Максим Іванович.
  4. На e-mail info@modnadonya.com.ua відправте наступну інформацію: номер накладної Нової Пошти по якій Ви відправили нам назад товар; номер замовлення, яке потрібно обміняти; номер нового замовлення; Ваші ПІБ.
  5. Ваше нове замовлення буде відправлене після отримання нами товарів, що повертаються.

B. Як повернути товар

  1. Надішліть товари, які хочете повернути, за адресою: м.Харків, "Нова Пошта", відділення №3, тел. одержувача 067 800 10 77, одержувач: Більченко Максим Іванович.
  2. На e-mail info@modnadonya.com.ua відправте наступну інформацію:
  • номер експрес-накладної Нової Пошти по якій Ви відправили нам товар

C. Перелік документів для повернення

  1. копія чека (повинна бути вкладена в посилку з товаром, що повертаєте)

D. Оплата послуг доставки товарів, що повертаються

  • Доставку за повернення товарів неналежної якості сплачує наш магазин.
  • Доставку за повернення товарів належної якості що не підійшли за розміром, фасоном, кольором і т.п. оплачує покупець.

E. Повернення коштів

  • Повернення коштів проводиться на банківський рахунок відповідно до реквізитів, вказаних в Заяві на повернення, протягом 7 робочих днів з дня отримання товару, що повертається.

Ми не зможемо Вам повернути гроші у разі

  • якщо надісланий Вами товар не підлягає поверненню (перелік товарів, що не підлягають поверненню згідно з Постановою Кабміну по посиланню https://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF )
  • якщо товар був відправлений післяплатою або кур'єром (ми будемо змушені відправити його назад за Ваш кошт)
  • не дотримано умови повернення, зазначені у пунктах вище: B, C, D, E

Ми повертаємо гроші лише за товар. Вартість доставки замовлених товарів, а також комісії банків та платіжних систем не компенсуються.